Alpina wrote:
///M wrote:
gstuning wrote:
Verðið á þessu standalone til hans Matta er lang fyrir neðann það sem þessi tjúnari myndi taka fyrir að mappa M30 t,d
ég veit hvað þessi tuner tekur og ég veit hvað standaloneið þitt kostar ,,,,,, og það er ekki mikill verð mismunur

menn hafa eflaust heyrt um þetta fyrirtæki::
..................
http://www.nowack-tuning.de/......................
Hans Nowack. Arguably one of the best known BMW master mechanics in the business, in his race mechanic days, Hans built the Chevron race car for Paul Rosche as well as the Brabham BT52 for Nelson Piquet.
Officially retired in 1999, Hans was one of the pioneers of chip tuning in Germany. Most people would say that chip tuning came to the fore in the mid 1980s, but long before that, Hans was quietly manipulating numbers on his computer, making early BMWs with ECUs work with his modified engines.
Hans built all the successful race cars for former German Touring car ace, Helmut Kelleners. He worked with Helmut even before he set up his own BMW dealership, Böhm & Kelleners. Then as Chief Engineer, he devised the engine conversions for Kelleners Sport, including the successful K3 and K3S conversions (E30 with 260bhp 3.5-litre six) in the early 1980s. Helmut’s son, GT driver, Ralf, now runs Kelleners Sport.
By rights, Hans should now be sitting on a beach or writing his memoirs. But like all true car nuts, he just can’t stop, and so you can find him at Nowack Autotechnik & Tuning everyday
GST,,,,,,,eat that
Com´on
Ég var að benda á að standalone á M30 hefur kosti fram yfir original kerfið, ætlarru að halda því fram að tjúna áfram motronic 1.3 kerfið sé betri hugmynd??
Þá helst að viðbragð ( throttle respsone ) verður mikið betri,
Það þarf ekki að hafa áhyggjur af rusl AFMinu heldur,
Það kostar hvað 1000euros að fá hann til að gera remap?
en hvað ef það er svo skipt um ás,,, það er bara aðrar 1000euros..
Við erum ekki að tala um OBD innspýttingar hérna, og sérstaklega OBDI-II,, þar er mikið þægilegra að tjúna original kerfið því að MAFið á svo mikið inni, AFM er takmarkað útaf hurðinni sem er fyrir til að mæla loftið,
Þetta standalone hefur líka möguleikann á að skilja boost, motronic 1.3 er EKKI svoleiðis,