bimmer wrote:
Hér er reynslusaga frá einum kana:
"I ran the OEM euro headers and mid pipe for the MZ3 with stock mufflers and it choked the car off at about 380whp. Most likely it was the MZ3 mufflers since the cat back is very restrictive. I went to the euro supersprint headers and they were better but part throttle low end torque suffered (you will really fell it with the CF blower). The best headers in my opinion are the RMS headers. AA's are really nice too. I currently have the RMS headers mated to a custom 2.5" dual exhaust with highflow cats. I am making 440whp with a TS. They maintain low end and midrange torque while still opening up the top end. It will be loud though. I am still looking into different mufflers to quiet it down, the magnaflows I have are obnoxious."
Þessi er að segja að bíllinn hans hafi verið með EURO flækjur og EURO midpipe, sem er þá með hvafakútum, og svo stock USA endakút. Í þessu comboi eru það pottþétt ekki flækjurnar sem eru flöskuhálsinn.
En Þórður gleymdu því í bili að þú þurfir að skipta um flækur, láttu fyrst laga pústið.
BTW varstu búinn að tékka á númerinu á endakútnum?
Annað, eru þessar RMS flækjur með rétt port? sýnist þetta vera hringlótt.